zaterdag 7 december 2013

Enkele praktische zaken

Beste lezers,

We vinden het heel fijn dat hier en daar al een reactie binnenkomt op hetgeen we posten. Laat jullie vooral niet tegenhouden om hetzelfde te doen! Vergeet dan ook zeker niet je naam te vermelden, dan kunnen we toch een gezicht op de reactie plakken :-)

In jullie omgeving zijn er wellicht vrienden, familie, kennissen, ... genoeg die interesse hebben om onze unieke ervaringen te lezen. Voel jullie dan ook vrij om onze blog te delen via Facebook, mail of andere kanalen. Delen die handel!

Wie zich op onze mailinglist heeft ingeschreven via Facebook, zou normaal gezien geen mailtje krijgen wanneer we iets posten, ook al zou dat de bedoeling moeten zijn.
Het beste is dus om jullie nog eens in te schrijven op de mailinglist (in de linkerkolom bij 'volg onze blog per email') via www.shufflerhythm.blogspot.be. Dan zou dat probleem uit de weg moeten zijn.

Voor degenen die zich helemaal nog niet hebben ingeschreven, laat je niet kennen en gewoon doen!

We hebben een extra tabblad 'route' toegevoegd. Je kan via deze link doorklikken naar een kaart waarop we de plaatsen waar we geweest zijn aangeduid hebben.


Veel lees- en kijkplezier!


1 opmerking:

  1. Ola pola vrienden van de poƫzie,

    > eerst en vooral; had ik geweten An, dat je een zo vlot met letters overweg kon, ik had je allang ingeschakeld voor Pook. (vergeef me o tim als ik de bal mis sla)

    > manman dat afgelegen hostelleke aan zee ziet er zooo geniaal uit

    > blijf vooral de mensen hier jaloers maken! het wordt hier al koud, iedereen snakt naar verlof, en bij lise en ik valt die jaloezie nog best mee omdat we jullie binnenkort toch vervoegen! eat that andere bloglezers!

    > ivm die bananen.. volgens mij kreeg je er een gratis als je er een kon vangen. tradities weet je wel

    > nog ivm die bananenworp.. zijn de locals misschien wat argwanend naar toeristen toe? toen wij in Maleisiƫ toekwamen was de ontvangst ook niet bepaald je dat. misschien is dat ook omdat je je in het begin wat onwennig voelt en je ook heel hard als toerist gedraagt. Maar zoals jullie zelf wel al ervaren hebben in Afrika, behoort die mindset al snel tot het verleden.

    > Neem het ervan luitjes. We ll join you soon. Laten jullie nog t een en ander weten ivm oudejaar? Ow ja, en timmie, kan je me het emailadres van Lien doorspelen? Dan kan ik vragen naar wat hostels... thanx en vergeet niet te ontspannen (tzal nie mankeren zeker?)

    groentjes!


    BeantwoordenVerwijderen